Mijn verwachtingen - Reisverslag uit Sheffield, Verenigd Koninkrijk van Lars Megen - WaarBenJij.nu Mijn verwachtingen - Reisverslag uit Sheffield, Verenigd Koninkrijk van Lars Megen - WaarBenJij.nu

Mijn verwachtingen

Door: Lars van Megen

Blijf op de hoogte en volg Lars

12 November 2017 | Verenigd Koninkrijk, Sheffield

Over een paar dagen is het zover, dan ga ik naar Sheffield met de internationaal klassen. Ik verwacht een leuke en leerzame twee weken en ik ga zeker mijn best doen om het ook leuk te maken.
ik heb er heel erg veel zin in!

Ik weet nog niet in welk gastgezin ik terecht kom dus dat is nog afwachten. Zodra ik weet waar ik terecht kom ga ik uitzoeken waar het is en hoe het eruit ziet. ik wil het zo snel mogelijk weten, ik kan niet wachten!


Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigd Koninkrijk, Sheffield

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

23 November 2017

Tuesday

15 November 2017

Sheffield dag 3

12 November 2017

Mijn verwachtingen
Lars

Actief sinds 23 Okt. 2017
Verslag gelezen: 91
Totaal aantal bezoekers 1205

Voorgaande reizen:

23 Oktober 2017 - 31 December 2017

Mijn eerste reis

Landen bezocht: