Sheffield dag 3 - Reisverslag uit Sheffield, Verenigd Koninkrijk van Lars Megen - WaarBenJij.nu Sheffield dag 3 - Reisverslag uit Sheffield, Verenigd Koninkrijk van Lars Megen - WaarBenJij.nu

Sheffield dag 3

Door: Lars

Blijf op de hoogte en volg Lars

15 November 2017 | Verenigd Koninkrijk, Sheffield

Afgelopen zondag zijn wij aangekomen in Manchester. vanuit daar zijn wij met de trein naar Sheffield gereden. Rond 4 uur werd ik opgehaald door mijn gastgezin. Maandag en dinsdag hebben we veel gesport en gedaan. Mijn gastgezin is erg formeel en bestaat uit een vader (William), moeder (Claire) en twee kinderen van 6 (harvey) en 12 (Will) jaar oud.
De kinderen vinden het erg leuk dat ik er ben en ik probeer ook zoveel mogelijk met hen te ondernemen. Ik heb maandagavond geplaystationed met Will en dinsdag ge'wii'ed met Harvey. Ik heb al veel lekkere dingen gegeten, zondag heb ik groenten met aardappelpuree. maandag heb ik lasagna op en dinsdag hadden we vlees met aardappel uit de oven met sla.
Ik voel me erg thuis in mijn gastgezin en heb het erg naar mijn zin, tot nu toe heb ik lekker gegeten en veel gekletst. Ik drink elke avond thee met William en Claire bij de tv.

Maandag hebben we een introductie met de school gehad. Ook hebben wij al gesport en hebben twee leerlingen lesgegeven.
Dinsdag zijn wij naar Chesterfield college gegaan om daar deel te nemen aan de sportlessen.
Ik vind dat wij in de afgelopen dagen veel krachttrainingen hebben gehad en dat voel ik ook zeker.

Ik hou jullie op de hoogte!

Lars van Megen